Girls Day a l’EPSEM 2026


Les alumnes de la modalitat tecnol貌gica de 4t d’ESO i 1r de Batxillerat han anat al TechLab de l’Escola Polit猫cnica Superior d’Enginyeria de Manresa, on han participat en una nova edici贸 del “Girls in ICT Day”. Han fet un taller d’IoT i han assistit a una magn铆fica xerrada a c脿rrec de Marta Millan, Telecommunications & Electronics Engineer, Business Development Manager a l’empresa Asoindel.