L’estrat猫gia digital de centre (EDC) defineix i concreta les l铆nies d’actuaci贸 d’un centre que fan possible que docents, alumnat i centre assoleixin la compet猫ncia digital. Per aconseguir aquesta compet猫ncia digital, l’EDC compr猫n tots els 脿mbits del centre: organitzatius, metodol貌gics, curriculars i comunicatius, els quals s’han de veure necess脿riament implicats i, si escau, transformats, des d鈥檜na perspectiva d’innovaci贸 i de millora cont铆nua.
A continuaci贸 trobareu un recull dels documents que conformen la cultura digital de centre i defineixen l’actuaci贸 del centre en l’脿mbit digital. Aquests documents els hem agrupat en 4 categories:
Documentaci贸 general de refer猫ncia
- NOFC – Utilitzaci贸 dels m貌bils a l’aula (Cap铆tol 10)
- NOFC – Protocols de ciberassetjament (Cap铆tol 15)
- NOFC – Protecci贸 de dades de car脿cter personal (Cap铆tol 17)
- PEC (Pendent de revisar)
- Consells sobre seguretat a Internet
- “Contractes” dels equips assignats i compromisos (A)
- Responsabilitats digitals (Comissi贸 digital / Coordinador digital / Docents / Alumnat) (Pendent)
Alumnat/ fam铆lies
- Autoritzacions de serveis digitals (menors de 14 anys)
- Autoritzacions de serveis digitals (majors de 14 anys)
- Autoritzacions de drets d’imatge i veu (menors de 14 anys)
- Autoritzacions de drets d’imatge i veu (majors de 14 anys)
- Preguntes freq眉ents sobre els port脿tils de centre assignats a l’alumnat
- Autoritzacions assignaci贸 de port脿tils a l’alumnat (A)
- Protocols a seguir en cas d’incid猫ncia – (Alumnes) (Pendent)
- Formulari a omplir en cas d’incid猫ncia en port脿til de centre
- Acollida digital de l’alumnat (Pendent)
- Protocol de retorn dels equips port脿tils del centre – final de curs (Pendent)
- Normativa utilitzaci贸 dels equips del centre (aules d’inform脿tica)
- Acc茅s als Serveis Digitals: Gsuite / Moodle / Facebook / Instagram / Youtube
- Manual iEduca (Faltes d’assist猫ncia / Comunicaci贸 amb les fam铆lies)
- Manual iEduca – tokApp (aplicaci贸 de m貌bil) – fam铆lies
Professorat
- Acollida digital del professorat
- Autoritzacions de serveis digitals i drets d’imatge i veu – Professorat
- Protocols a seguir en cas d’incid猫ncia inform脿tica – (Professorat)
- Preguntes freq眉ents sobre els port脿tils de centre assignats al professorat
- Acc茅s a l’aplicatiu GLPI de gesti贸 d’incid猫ncies inform脿tiques
- Utilitzaci贸 dels port脿tils de consergeria
- Publicaci贸 de not铆cies o fotos a la web del centre i en xarxes socials
- Repartiment de la compet猫ncia digital per 脿rees
- Horaris membres comissi贸 d’Estrat猫gia Digital de Centre
- Manuals d’usuari Moodle
- Manuals d’usuari Classroom
- Manual de connexi贸 a la xarxa WIFI
- Manual per imprimir des de les impressores del centre
- Manual d’utilitzaci贸 dels equips ordinadors i multim猫dia de l’aula
- Manual d’utilitzaci贸 de les pissarres digitals
- Eines digitals de suport a l’acci贸 docent (Mote / Loom / Kahoot / Genially / …)
- Organitzaci贸 de carpetes al drive (Unitats compartides …)
- Avaluaci贸 de la Compet猫ncia Digital de l’alumnat (R煤briques …)
- Carpeta autoformaci贸 – Eines digitals
- Bones pr脿ctiques del professorat
- Acords digitals de centre
Documentaci贸 t猫cnica i estrat猫gica
- Drive de coordinaci贸 digital
- Equipaments i inventari – Aplicatiu GLPI
- Infraestructura (mapes l貌gic i f铆sic de la xarxa)
- Pla de manteniment inform脿tic (Manteniment preventiu i correctiu, pol铆tiques de c貌pies de seguretat, gesti贸 d’incid猫ncies)
- Autodiagnosi Digital del centre
- Objectius de l’EDC (Mem貌ria anual del coordinador digital)
- Indicadors de qualitat del proc茅s S04 – Gesti贸 de les TIC TAC
- An脿lisi DAFO del proc茅s S04 – Gesti贸 de les TIC TAC
- An脿lisi i gesti贸 dels Riscos del proc茅s S04 – Gesti贸 de les TIC TAC