Erasmus “Let’s play a band together”
Un grup de 4t d’ESO ha participat en el projecte Erasmus “Let’s play a band together”! Després d’un viatge emocionant amb tres transbords de tren (tots súper puntuals!), han arribat a la preciosa localitat de Schrobenhausen, on s’han repartit amb les famílies amfitriones. També han gaudit d’un concert espectacular de la Big Band a Ingolstadt. Han estat rebuts pel director Herr Markus Köller al Gymnasium Schrobenhausen, i han fet els primers assajos conjunts amb els companys alemanys: cantant, tocant i compartint música! Han visitat München, la capital de Baviera, visitat els llocs emblemàtics. Aquesta experiència els fa créixer en tots els sentits!!!





