Qualitat i Millora


Pol铆tica de qualitat

La pol铆tica de qualitat del nostre centre subscriu el que marca la norma ISO 9001:2015, que 茅s la norma internacional de qualitat.

El comprom铆s de qualitat del centre 茅s donar resposta a les expectatives de tota la comunitat educativa: els nostres alumnes, les fam铆lies, el professorat, personal no docent, empreses i institucions de la zona.

L鈥檈quip directiu ha d鈥檃ssegurar que es compleixen les normes i regulacions legals que afecten el servei educatiu. Aquest comprom铆s, per tant, persegueix:

  • Complir la missi贸: proporcionar a la societat un servei educatiu de qualitat, que permeti a l鈥檃lumnat adquirir els coneixements i les habilitats necess脿ries per destacar en la seva traject貌ria professional i per facilitar-li la formaci贸 permanent, dins d鈥檜n marc democr脿tic, inclusiu, participatiu, cultural i fomentant els valors, el respecte, la cultura de l鈥檈sfor莽, la responsabilitat, la solidaritat, la igualtat i la millora cont铆nua.
  • Assolir la visi贸: Ser un centre comprom猫s a formar persones amb els coneixements i les compet猫ncies necess脿ries聽 per ser respectuoses amb elles mateixes, amb els altres i amb el seu entorn. Aprofundir en els valors i les actituds que els permetin la seva integraci贸 i participaci贸 activa en la societat actual multicultural, canviant i din谩mica.
  • Avaluar els resultats en base a fets i dades objectives per tal de millorar d鈥檜na manera cont铆nua l鈥檈fic脿cia i l鈥檈fici猫ncia de les activitats i serveis que desenvolupa i presta a la comunitat aix铆 com garantir la satisfacci贸 del client.
  • Certificar l鈥橧nstitut segons la normativa ISO:9001 amb el seg眉ent abast: ESO, Batxillerats, Cicles Formatius i el servei d鈥檃ssessorament i reconeixement. La certificaci贸 no inclou el PFI . L鈥櫭簄ic punt no aplicable de la norma 茅s el 8.3.Disseny i desenvolupament de productes i serveis, ja que ens ajustem als curr铆culums definits pel Departament d鈥橢ducaci贸.

脡s responsabilitat de tot el personal de l鈥橧nstitut Castellet el comprom铆s amb la millora cont铆nua, el sistema de qualitat i els clients.